Dark Souls III - Apa Sampeyan Play? - Dark Souls III

Dark Souls III - Apa Sampeyan Play

Hot

Thursday 28 December 2017

Dark Souls III - Apa Sampeyan Play?


Kanggo miwiti, aku duwe Platinum ing loro Scholar of the First Sin lan Dark Souls 3. Tegese, bagian sing pungkasan iku goroh. Senadyan kabeh, aku mbutuhake Master of the Miracles for Dark Souls 3 (nggoleki Concord Kepts saka Silver Knights ing Anor Londo ...) Nanging, aku wis liwat loro recreations nomer luwih saka kaping aku bisa tally.

Dadi carane hard iku? Normal. Jiwa-Jiwa Tuwa duweni kekarepan kanggo nyusahake, nanging aku ora mikir. Ya, wong-wong mungsuh sithik banget. Muga-muga bisa kaya mangkono.

Ora ana "wipes tembak" kene. Padha kenek sampeyan kanggo bagean gedhe saka bar kesehatan? Pikiren apa, sampeyan bisa mencet maneh kanggo sing padha. Sampeyan bakal nyerot bledug langkah sing gedhe, lan ora kaya kabeh macem-macem beda, ora ana framework checkpoint banget liberal.

Muga-muga, ngerti iki: Anakku (karo sawetara bantuan SunBro saka kula) ngalahake Dark Souls 2 - kalebu DLC - nalika dheweke 11. Dheweke mung rampung Dark Souls 3 akhir minggu kepungkur. Panjenenganipun 13.

Kabeh iku dianggep, sawise pirang-pirang jam diisi Dark Souls 3, kene survey singkatku.

Monggo miwiti karo barang sing negatif dhisik:

Rangka Poise wis direncanakake kanthi teliti (ana, pungkasane aku dicenthang, yakin ana ing antarane klompok yen kerangka Poise ing kasunyatan ora bisa digarap dening imajinasi. Ana bukti kode ing pangalihan sing bakal njupuk akun utilitarian Nanging, ing njeroné, wong-wong mau ora bisa ngetrapaké apa-apa sing kudu ditindakake. .)

"Iku tumindak kaya samesthine." Banjur sampeyan ngajokaken supaya akeh ...

Punapa Poise, lan napa punapa prabeda?

Saben wektu sampeyan nyerang musuh, sampeyan duwe kemungkinan, miturut Poise lan senjata sampeyan, supaya bisa ngancurake pangembangan (nyegah, nyegah, nggulung, lan luwih dhuwur).

Iki diarani stunning. Perkembangane diblokir lan entuk kenek. Mungsuh sing kuwat banget yaiku musuh sing ora bisa dibela. A musuh mungsuh.

Framework iki ditrapake kanggo sampeyan lan uga para musuh ing hiburan.

Cara Poise dipigunakaké: Panyegelan Dark Souls sing mungkasi sampeyan bisa nylametake keseimbangan, supaya luwih angel digulung lan ngganggu serangan sampeyan.

Carane fungsi saiki: Ora. Sembarang adversary bisa ngalangi kabeh serangan apa wae karo senjata sing sampeyan gunakake.

Ing wiwitan sing ora katon kaya ngono, nganti titik nalika sampeyan nyedhaki pengawasan kaloro Dark Souls 3 - lan mbok menawa aku paling grumbling karo pangalihan.

Sakcukupe saben serangan nyerang luwih cepet tinimbang sampeyan bisa (lan wis entuk maneh), tanpa dipikir apa senjata sing sampeyan gunakake. Padha duwe swasa gedhe ing omahe? Bisa miwiti serangan karo sing luwih cepet tinimbang sampeyan bisa tatu kanthi piso. Bajingan sing? Bakal ditibakake nalika sampeyan gedhe sword whiffs udhara sadurunge pasuryan.

Ing cara iki, yen sampeyan dadi pemain sing seneng ngganti hit karo musuh ... sampeyan bakal tansah kaget.

Pilihan sing saiki mung kanggo ngatasi dalan kabeh, terus-terusan. Uga, sing apik. Ing acara sing dadi playstyle sampeyan kudu dipilih. Individu wis nglakoni dalan kasebut wiwit Demon Jiwa. Ing kasus apa wae, ana kaputusan sing gumantung banget.

Aku entuk kick metu kesempatan kanggo dadi ninja sing cepet-cepet. Ing kasus apa wae, ana uga wektu nalika aku dadi gerah lan lara poo pangalihan iki saiki lan kudu ngeculake sawetara lapisan pertahanan substansial, ngundurake pamrentahan ultra gedhe, lan entuk bisnis!

Sadurunge, sampeyan bisa milih lapisan pertahanan sing luar biasa, lan gedhe banter, lan ngetung dagang nganggo musuh. Ya, sampeyan bakal ngrasakake sampeyan, nanging sampeyan bakal ngilangi maneh. A playstyle sing bisa ditindakake ora bisa dienggo maneh.

Apa maneh, nggoleki. Iku cara sing hiburan iki minangka adoh sapa weruh obah. Apa wae, klaim yen Dark Souls nduweni kerangka perang sing kaya mangkono? Aku ora mbayangno sing bener karo bagean iki.

Kanggo hiburan sing ana ing babagan ekstensif ing panemu perang ... Iku langkah gedhe banget.

Siji maneh penolakan:

Kerangka pledge. Iki ora dadi kesenengan sing gedhe yen sampeyan ora nggoleki trofi. Iku kabeh bisa dimangerteni kanggo muter pangalihan rute kasebut lan ngapresiasi nalika ora ngganggu bagian kontrak gedhe.

Dadi sing bisa, yen sampeyan sawise piala Platinum? Siapake kanggo tresna. A gedhe menehi hasil. Wiwit nalika kerangka kerja multiplayer wis ditingkatake amerements saka past, ana uga saperangan patah janji sing bakal mbutuhake salah siji LONG lounging watara nganti bisa dipanggil, utawa granulating. Nganti 6 jam normal kanggo mateni musuh sing padha maneh lan maneh lan maneh lan maneh lan maneh ...

(Aku njupuk gander ing YOU Blades of Darkmoon ...)

Oke, apa sing apik?

Sejatine kabeh liyane.

Kondisi iku apik banget, lan nyenengake kanggo neliti. Aku ora bisa mikir babagan wilayah sing ora ana maning ngendi aku teka lan "UGH. Iki maneh. "(Ing Dark Souls utama, aku nemokake ing dasare kabeh sawise Sen Benteng dadi suntingan lan bola-bali.)

Senjata lan tameng, kabeh bener, katon apik banget.

Ana akeh macem-macem foe, lan padha bode uga kanggo kondisi sing padha ditemokake.

Multiplayer terus mbukak kanggo penilaian. Aku pracaya iku bener disetel ing kasempatan sing diputer kanthi apik. Liyane bakal nentang gagasan iki. Yen sampeyan lagi seneng-seneng lan ora peduli nalika sampeyan nyerang, sampeyan ora bakal bungah karo carane Dark Souls 3 bisa ngatasi.

Matchmaking wis akeh dipindhah. Sampeyan bisa komunitas karo kanca-kanca kanthi gampang wektu iki watara ing akun saka matchmaking kunci rahasia.

Ing pungkasan, salah sawijining owah-owahan sing paling aku tresna: Kanggo pisanan liwat liwat, kabeh set tameng mbiyantu! Sampeyan ora perlu maneh nganyari maneh. Salajengipun, punika ALL migunani. Pembagian senjata sing paling cocok juga.

Insinyur wis menehi sampeyan alat sing ora bisa ditemokake kanggo nggoleki, lan kabeh bisa dianggo. Pancen, senjata sing mlarat luwih apik kanggo ngatasi mungsuh.

Keprigelan utama: Apa seneng? Ya. Apa bener? Cukup seneng. Apa worth purchasing? Ya. Apa ana hiburan liyane sing luwih apik? Ora Ana.

Apa aku njanjeni gething marang para insinyur? Sethithik!

Yen aku kedadeyan, aku bakal miwiti 10 kanggo kabeh hal-hal aneh sing ditemtokake iki. Ing titik iki aku bakal njupuk 3 fokus kanggo perang bejat lan dumunung watara 7. Ya, pangalihan iki wis kekacoan sijine kabeh ing baris. Nanging, sampeyan kudu ngatasi sawetara ora ana artine (kaya aku mikir) kuciwane kanggo ngurmati.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.